Enkoji Otera

Enkoji Otera

12 Ocak 2015 Pazartesi

Kuroko no Basket 3.sezonu Başladı!

2015'in en çok beklenen animesi Kuroko no Basuke 3.sezonun ilk bölümü dün MBS saati ile 26:58(=02:58)'de gösterildi.

Son dakikasında canlı izleme linkini bulsam da sadece en son karesi ve ending'ini görebildim, ki o görüntüler de streaming kötü olduğu için takılarak geliyordu. Ve büyük heyecanla beklediğim bölümü Türk otakuların hazinesi turkanime.tv'den Türkçe altyazılı olarak az önce izledim.

Opening yine GRANRODEO'dan, şarkı ismi Punky Funky Love. Ending'de ise Kuroko'nun bebeklik fotoğrafları dönüyor. Geçen sezonlarda her bölüm sonu farklı bir şey ile bitiyordu, bu sezonda da belki tüm oyuncuların bebekliklerine ait fotoğraflar görürüz, kimbilir.

Bölüme geçmeden önce ise değinmek istediğim -benim için muhteşem- bir konu var. Fukuda Sōgō Lisesi oyuncularından Haizaki'yi Masakazu Morita seslendiriyor. İlk duyduğumdan bu yana KnB yeni sezon heyecanına bir de uzun aradan sonra Morita'cığımın sesini duyma heyecanı eklenmişti. Şükür kavuşturana diyor bölüme geçiyorum.

---Spoiler Alert---

Bölüm başında Aylık Basketbol Dergisi'nden Seirin takımı ile röportaj yapmak istiyorlar. Yorumlar ve flashbackler ile geçmiş maçlara kısaca değiniliyor. (Bu sırada Akashi öncülüğünde Rakuzan takımını görüyoruz). Kendisine sorulan soruya Izuki'nin kelime oyunu ile cevap vermesine Hyuga'nın cinnet geçirmesi beni yine kahkahalara boğdu. Mitobe'ye soru sorulduğunda ise içtiğim kahveyi çoktan yuttuğuma memnun oldum çünkü ekrana püskürtebilirdim. Sonra Aomine'yi ve gülümsemesini görüyoruz. Kuroko'nun maçlardaki flashbackleri ile iyice gaza gelen ben, bir an önce yeni maçın gelmesini bekliyorum.
Derken geçen bölümün sonunda Kuroko ile Kagami'nin konuştuğu bir konu vardı. O sahnenin tekrarını görüyoruz ve arkada müthiş soundtrack'ten müthiş bir parça çalıyor. Oyunların haricinde arkadaşlık bağları ile aslında daha çok bağlamıştı beni kendine bu anime. Nasıl bir sahne geleceğini merak ederek yerimde duramıyorum...
Bölüm tanıtımında Himuro'nun dayak yediği bir sahne vardı. O sahneyi ilk bölümde görüyoruz ki benim en çok merak ettiğim (görmek için çılgın attığım) bir sahneydi. Devamına dair spoiler vermeyeceğim çünkü zıplaya zıplaya seyrettim. 
Fukuda Sōgō & Kaijō maçını da bir sonraki bölümde göreceğiz. Şimdiden iple çekiyorum!

---Spoiler Bitti---

Şunu söylemek istiyorum ki, Masakazu Morita'nın kimi seslendirdiğini bildiğim halde, adamı gördükten sonra yaklaşık 3-4 cümle sonrasına kadar jetonum düşmedi! "Bi' dakka yaa, Morita?" diyip geri sardım ve bir insan nasıl sesini bu kadar değiştirebilir diye her sahnesinde "Morita-san!" diye diye bir kez daha kendisine hayran oldum!


Bölüm sonundan Kuroko'nun bebekliği ^-^


Bölüm sonundan Akashi King ❤
Bölüm sonundan Kuroko & Akashi



2 yorum:

  1. efsane ya efsane!!! bu bölümü bi kez daha izlerim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzerinden azcık zaman geçsin ben de bi geriye dönüş yapmayı düşünmüyor değilim :D

      Sil