Enkoji Otera

Enkoji Otera

27 Ocak 2015 Salı

J-Drama günleri ~~ Zettai Kareshi

Bir geç kalmış Japon dizisi macerasına daha hoş geldiniz. Kore filmleri izlemeye başladığımda ismini çok duyduğum bir diziydi ancak yine tüm diziler gibi uzak durmayı tercih etmiştim. Animeler güncele gelince ne izlesem boşluğunda "araya bir iki gerçek insan sıkıştıralım" dedim ve yeppudaa'ya bir göz attım. Zettai Kareshi ismi listenin sonunda bana göz kırpıyordu. Oyuncularda ise Mizushima Hiro olduğunu ben yeni öğreniyordum. Yine konusunu okumadan "başlıyorum" dedim ve ilk bölümde heyecan, aşk, karmaşa, komedi, merak ne varsa tüm duyguları tattım. Yeni bölüm videosunun dolmasını beklerken kısa bir tanıtım yapayım ve ilk bölüme göre konusundan biraz bahsedeyim istedim.

Orjinal ismi Zettai Kareshi, İngilizce'si Absolute Boyfriend olup, Yuu Watase'nin 2003-2005 yılları arasında yayınlanan 6 ciltlik shoujo mangasıdır. 2008 yılında Fuji TV tarafından 11+1 bölümlük televizyon draması olarak uyarlanmış. Başrollerde Aibu Saki, Mizushima Hiro ve Hayami Mokomichi var.

(izleme linki)


Izawa Riiko (Aibu Saki) diğer zamane kızlarına benzemeyen biraz saf bir kızdır. Aynı iş yerinde çalıştığı üssü Ishizeki'den hoşlanmaktadır ama bu aşkı karşılıksızdır. Kronos Heaven isimli şirketin bir çalışanı Riiko'ya tesadüf eder, aslında bu şirket aşkın acı ve üzüntüsünü ortadan kaldırmak için "ideal sevgili"ler üretmektedir; karakterleri, kişilerin isteklerine göre özel olarak programlanan robotlar.

Riiko neye bulaştığının farkında olmadan bir dizi soru cevaplar ve bir kontrat imzalar. Bir süre sonra ise evine kocaman bir paket içinde tamamen insan görünümlü bir robot gelir. Bu robot, Riiko'nun bir sevgilide olmasını istediği özelliklere göre programlanmış "sevgilisidir".

Tam da bu yeni "robot" sevgili (Hayami Mokomichi) ortaya çıkmışken Riiko hoşlandığı adamdan bir teklif alır. "İdeal Sevgili"nin ise Riiko'nun peşini bırakmaya niyeti yoktur çünkü programlandığı şekilde davranmaktadır. Riiko'yu iş çıkışı karşılamaya gelir, yağmur yağdığını görünce şemsiyesini kapıp Riiko'ya götürür, hatta onun -senpai'sini korumak için hatasını üzerine alması yüzünden- kovulacağını anlayınca devrelerini yakacak derecede kilometrelerce koşup işini halletmeye çalışır; çünkü o Riiko'yu sevmeye programlanmıştır ve ne olursa olsun onu koruyacak ve onun mutluluğunu isteyecektir.

Öte yandan Riiko, farklı karakteri, senpai'si Ishizeki'yi korumak için işi halletmesi ve Ishizeki ile arasında geçen bir olayla genç patronu Soushi'nin (Mizushima Hiro) dikkatini çekmeye başlar.

Riiko, Knight ismini verdiği robot sevgilisi ve Soushi ile aralarında bir aşk üçgeni mi olacak ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder