Enkoji Otera

Enkoji Otera

22 Ocak 2015 Perşembe

Akatsuki no Yona

Yeni bir animeye başladım bugün. Daha doğrusu iki animeye başladım. Uzun zamandır izlemeyi düşündüğüm Bakuman'dan bir bölüm izleyip, bir bölüm de şu animeye bakayım dedim ve Bakuman'ı ilk bölümden çok beğensem de bu animede ne olacağını daha çok merak etmekteyim.

İsmi "Akatsuki no Yona". Konusuna vakıf değilim çünkü çoğunlukla konuları okumadan ya bir görselini görüp ya da tavsiye üzerine başlıyorum. Bu da tavsiye ve yoğun ısrar üzerine başladığım bir anime oldu ve çok merak ettiğim için bir an önce yeni bölümünü izlemek istiyorum.

Krallı, savaşçılı, aşklı, entrikalı olduğu kadar komedi de içeren bir anime. Ama öyle gülmekten bayıltan bir komedi değil, çok sade ve saf bir komikliği var. Ve şu an 15 bölümü var, yani güncel ilerleyen bir anime. Kuroko no Basuke ile güncel beklediğim bir animem daha olacak ilk bölümdeki gibi sürükleyici devam ederse. (edit: çok sürükleyici ve her geçen dakika daha çok kendine bağlıyor)

Sevmediğim tek şey, baş karakter Prenses Yona'nın ciyak ciyak konuşması. Ama savaşçı abiler karizmatik :3 Ayrıca opening böyle tarihi bir animeye çok yakışıyor ve ending çok tatlı ^^

Bu görüntümüz de ending'in sonundan.


Kızıl saçlı Yona-hime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder