Enkoji Otera

Enkoji Otera

25 Eylül 2014 Perşembe

PIKA☆★☆NCHI Life is Hard Tabun Happy

2002 yılında Arashi üyelerinin 5'inin beraber oynadıkları ilk film olan Pikanchi - Life is Hard Dakedo Happy'nin ardından 2 yıl sonra, 2004 yılında devam filmi niteliğinde Pikanchi 2 - Life is Hard Dakara Happy çekilmişti. Filmlerin müzikleri yine Arashi'ye ait: Pikanchi (PIKANCHI) ve Pikanchi Double (PIKA★★NCHI) olarak single'lar mevcut. (Ekstra: Pikanchi canlı performansta Nino elektro gitar performansı sergiliyor.)

Efendim ben bunu niye yazdım? Arashi fan sayfalarından birinde enteresan bir fotoğraf altındaki yorumlarda yeni film vs yazıları gördüm. O da ne? Fotoğrafta PIKA☆★☆NCHI ISSUE yazıyor! Pikanchi'nin 3.filmi yok, olsa ben bilirdim, neler oluyor diyerek Wikipedia'ya koştum. Bir de ne göreyim, tarih zaten 2014!!! İkinci filmden tam 10 yıl sonra çekilen bir 3.devam filmi: Pikanchi 2,5 - Life is Hard Tabun Happy

İzlemek için sabırsızlanıyorum!

Sabırsızlandığım bir şey daha var, Arashi'den bir 5x15 albümü bekliyorum ama henüz J-Storm'un sitesinde belirtilen herhangi bir şey yok... Son iki albümün Ekim ayında çıktığını göz önünde bulundurarak Eylül ayının bitmesini iple çekiyorum ❤

Söz konusu fotoğraf:

p.s. Matsujun'un yanar-döner kıyafet çok acayip ama özellikle Nino'ya bakıp bakıp gülüyorum xD





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder