Enkoji Otera

Enkoji Otera

9 Eylül 2014 Salı

Japonya Farkı: Animelere Özel İçecekler

Japonya'yı farklı yapan onyüzbinmilyon şeyden biri de anime üzerinden müthiş bir endüstrinin dönmesi. Aklınıza gelen-gelmeyen her şeyin, evet her şeyin anime karakterlisi, anime karakteri için olanı, üzerinde anime karakterinin resmi olanı üretiliyor. Tamamen hayran kitlesi için çalışıyorlar! (Veya bizi tamamen sömürüyorlar :D)

Her ne kadar bize çok farklı gelse de (sugoiiiii çığlıkları eşliğinde), aslında içeceklerin üzerine anime resimlerinin basılması Japonya'da çok olağan -sanırım. (Ben Japonya'dayken neden böyle şeylere rastlamadım onu da bilemiyorum. Belki yeteri kadar dükkan gezmedim.)




Ichigo ve Luffy resimleri barındıran ne olduğunu bilmediğim içecekler


&

One Piece'in 15.yıldönümü için teşekkür eden bir başka içecek


Son zamanların en çok satan mangalarından biri Kuroko no Basket (geçtiğimiz hafta son sayısıydı T__T ama ben yeni bir isimle devam edeceğine inanıyorum T^T) etiketleriyle piyasaya sürülen içecekler de, insanın içeceği yoksa bile "gel beni al" diyor.



Bugün rastladığım bir başka şey de karakterlere özel aromalı içecek. İçerikleri ile beraber, buyrunuz, hepsi sadece 500 Yen! (10 TL) :D


Kuroko:
Yoğurt içeceği (ayran?) + Blue Curaçao + Vanilya esansı

Kagami:
Kola + Vişne şurubu


Kise:
Siyah çay + Portakal şurubu

Midorima:
Yeşil çaylı soya sütü (Maccha Tounyuu) içeceği


Aomine:
Kola + Mavi jöle

Murasakibara:
Whitewater + Üzüm suyu



Akashi:
Portakal suyu + Çilek şurubu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder