Enkoji Otera

Enkoji Otera

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Yeni Laptop ile Yeni Hafta

Evet yeni laptop aldım. Beyaz renkte <3 İnşallah uzun süre sağlam kalır diye temenni ediyorum ve yeni laptopuma bir mesaj iletiyorum: "Üzgünüm, bir gün seni de kıracağım. Doğamda var." ...

Facebook'tan uzak duruyorum artık. Hayatımı mahvetti. Yeni nesile acıyorum. Benim hiç değilse 2 senemi yedi, onların durumu daha vahim.

Facebook'tan önce ne yapıyordum? Facebook'tan sonra ne yapacağım? Acayip bi' boşluk. Hem de büyük. Diğer insanlar ne yapıyor peki? Kitap okumak? Film izlemek? Gezmek? Çok zaman öncesinde kalmışlar sanki benim için.. Kendimi yaşlı -gerçekten yaşlı- hissediyorum. Ve yorgun.. (bkz: yeni haftaya yorgun başlamak) (bkz: aslında hep yorgun olmak)

Facebook ve türevlerinden uzak durmak için kendime oyalanacak başka şeyler arıyorum. (bkz: msn ana sayfa) (bkz: ekşisözlük yeniden) (bkz: return of the legend) (bkz: saçmalamak)

Msn anasayfada bir başlık dikkatimi çekti, paylaşayım istedim. İşte yazı:

"Ayakkabılar ve Ayak Sağlığınız!

Yüksek ve Sivri Burun!
Topuğu 3.5 pont, yani 5 cm’den yüksek ve burnu sivri olan ayakkabılar, ayak sağlığınızı ciddi şekilde tehdit ediyor. Bu tür ayakkabılar sürekli giyildiğinde ayak, diz ve bel sorunlarına yol açıyor.

Ortopedik!
Ayak kavisine uyumlu, tabana ve topuğa herhangi bir baskı yapmayan, ortopedik sandaletler, ayak sağlığını korumak için son derece idealdir. Sık sık topuklu ayakkabı giyen kadınların, uygun zamanlarda bu tarz sandaletler giyerek ayak sağlığını korumaya çalışmaları gerekiyor.

Spor Ayakkabılar!
Spor ayakkabılar ayak anatomisine son derece uygun olarak üretiliyor, bu yüzden ayak sağlığını koruyorlar. Ancak burada da dikkat edilmesi gereken nokta, yapılan spora uygun ayakkabı seçilmesi. Yani, tenis ayakkabısıyla koşuya çıkmamak gerekiyor.

Babet!
Bugünlerde çok moda olsa da, çok düz babetler ayak sağlığına zarar verebiliyorlar. Ortopedik olmadıkları için, ayak kavisinde düzleşmeye yol açıyorlar. Ayak bileklerini zorlayıp, bacaklardaki kan dolaşımını engelliyorlar. Ayrıca uzmanlar bu ayakkabıların vücut duruşunu bozduğu için bel ağrılarına da sebep olacağı görüşündeler."

Yaa yaa, işte neden spor ayakkabıdan vazgeçemediğimin ve babetleri bir türlü sevemediğimin cevabı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder