Enkoji Otera

Enkoji Otera

5 Ağustos 2011 Cuma

Bu Ne Saçma Bi' Gün Ya!

Deliriyorum. Hayır hayır, delirdim. Evet, laptopumla konuşuyorum.

"Çalışsana yaa! Mal mısın aptal mısın çalış dedim sana beni deli etme!"
"Ben sana herhangi bir şey indirmen için komut vermedim T__T"
"Öldün sen.. Bittin sen.. Bu hafta senden kurtuluyorum."
"Bana bak laptop, eğer bu programı açmazsan senin bütün tuşlarını tek tek söker ekranına geçiririm!"

Evet, şiddet yanlısı bi' insan olup çıktım =_=''
Kimse hayatında bu kadar yavaş ve başına buyruk çalışan bir laptop görmemiştir eminim.
Ama yakında kurtulacağım, en geç bu haftasonuna kadar vakti var, sonra ne yapmak isterse yapabilir. İsterse Google'dan abuk sabuk bişeyler bulup indirebilir ya da akşama kadar Photoshop'u açıp açıp kapatabilir. Artık ilgilenmiyorum. *trip atar*

Sanki başımda yeteri kadar dert yokmuş gibi..

Yok bugün resim filan. Kırık laptopun resmini gösterecektim fakat besbelli bu laptop meşhur olma sevdasında. Çok bekler. *tekrar trip atar*

Kırık kalbimin resmini göstereyim ben size...

Yerde yatan kırmızılı ben. Durmuş seyreden mavili de... D.
Dur bakayım, gözyaşı mı varmış orda? Heh..

*çalışmaya geri döner*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder