Enkoji Otera

Enkoji Otera

14 Şubat 2016 Pazar

İki yıl oldu.

İki yıl oldu.

İlk ne zaman dinlemiştim? Wish'i ilk hangi gün duydum? A.RA.SHI'yi ilk ne zaman izledim? Sizi ilk ne zaman tanıdım hatırlamıyorum. İki yıl önce bu zamanlardı. Yıldönümü yok. Sadece siz varsınız hayatımın her anında, her düşüncemde, her sevincimde. Sayenizde şu anda buradayım. Burada.

İki yıl önce bu zamanlardı. Hayatımda bir amacın olmadığı, boşlukta, karanlıkta olduğum bir dönem... Bir şey yapmak istemekle bir şeyler yapamamak arasında gidip geldiğim, bir daha asla yaşamak istemediğim bir dönem. Sayenizde, bir daha asla öyle anlar yaşamayacağımı, o kadar çaresiz hissetmeyeceğimi biliyorum. Beni yerimden, yerden kaldıran, kalbimin derinliklerinde gömülü istekleri hayatımın amaçları haline getiren, hayatımı dolduran ve hayatımı dolduracak bir sürü şey bulmamı sağlayan sizlere karşı neler hissettiğimi nasıl anlatabilirim? "Kelimeler kifayetsiz" mısrasını hiç bu kadar net olarak anlamamıştım daha önce...

Vazgeçtim anlatmaktan. Çünkü anlatamıyorum. Hissettiklerim öyle yoğun, öyle tarifsiz ki. Bir şarkı dinlerken hem gülümseyip hem ağladınız mı siz? Kaç kez mutluluktan ağladınız?


Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder