Enkoji Otera

Enkoji Otera

23 Mart 2014 Pazar

J-Drama günleri~~ Kaibutsu-kun (怪物くん)

Konnichiwa~~

Bu blogu pek boşladım biliyorum. Japonya tatilimi bile anlatamadım :/ Yapmam gereken işler var ama onları bile yapmıyorum... 
Neyse, bu aralar drama izlemeye odaklandım. İzlediklerimden bilgi vermek istiyorum ama Facebook'ta daha aktif yazıyorum. (Buraya yazarken daha bi özenmem gerektiğini hissettiğimden -üşengeçlikten yani)
Diğer izlediklerim ile ilgili vakit bulursam yazı yazıp paylaşacağım. Birkaç gündür izlediğim seri hakkında bilgi vermek istiyorum.


「怪物くん / Kaibutsu-kun」

Tür: Fantastik Komedi
Bölüm: 9 + 1 özel bölüm
Yıl: 2010 (özel bölüm 2011)
Şarkı: Monster (Arashi) (2010 "best theme song" ödülü kazanmış)

Konusu: Canavar Diyarı'nın prensi, tahta çıkmak için gerekli olan özelliklere sahip olmak adına bir eğitimden geçmesi için babası tarafından İnsan Dünyası'na gönderilir. Bu sırada Şeytan Klanı da 100 yıl önce Canavar Diyarı kralı tarafından yenilgiye uğratılmış efendilerini hayata döndürmeye çalışmaktadır. Prens Kaibutsutaro, hakkında hiçbir şey bilmediği İnsanların Dünyası'nda refakatçi kahyaları Drakula-Kurtadam-Franken ile birlikte çeşitli maceralar yaşayacaktır.

Oyuncular: Sevgili Arashi'min sevgili Lider'i Ohno-kun! (Yetmez mi?!) Hehehe~~ (Yetmiyorsa bir bonus verelim, TOKIO grubunun bateristi Matsuoka Masahiro da var. Tanıyamayacaksınız!)

izleme linki
Not: İngilizce altyazılı



Üstteki resimde Ohno-kun Yasemin Yalçın'ın Alican karakterine benzediği için dayanamayıp bonus olarak karizmatik bir resmini paylaşıyorum;




Veeeeeeeeeeeee.....................
Bir SPOILER!!!
Dizinin resmini bulayım derken (süper gücüm "spoiler mıknatısı" sayesinde) henüz izlemediğim son bölümden bir kare gördüm *-* Resmi burada paylaşmıyorum, spoiler meraklısı olan şuradan bakabilir!!!

Ja, ittekimasu~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder